Thursday, 29 November 2012

mate :D

Assalamualaikum dan salam sejahtera :)
           Alhamdulillah SPM pun dha habis .semua berjalan dengan lancar .dan sedih lagi syahdu bila berpisah dengan kawan-kawan .lepas nih dha tak perlu bangun pagi pergi sekolah .



"hye :D kami dari kelas 5 hibiscus" .time nih baru balik kelas tambahan BI .baju kelas kami nih memang macam baju celcom kan :) emm so what .kteorg tak kesah pun .ahh rindu nak pergi kelas tambahan especially kls BI .sebab miss k selalu bawak kuih untuk kiteorg :)



time nih hari graduasi .nih lha mate aku .cantik-cantik kan :D sedih bilaa teringat waktu graduasi .salam restu semua kawan aku nangis .tapi aku nih hati batu sikit .so tak nangis lha .takkan lupa dekat dorang sebab 2 tahun kiteorg sama kelas .dha macam adik beradik :D



haa ! nih bestfriends aku .paling banyak kenangan dengan dorg .rindu nak rehat sama2 .nak kongsi makanan sama2 .nak gosip sama2 .ketawa sama2 .paling best bilaa dha lewat masuk kelas lepas rehat .kiteorg lari sbb takut kena marah dengan cikgu .Ya Allah rindunya dengan dorg :(




gambar2 nih pulak masa tengah SPM :D balik je dari kelas tambahan addmth kiteorg terus keluar sama2 .kenangan time nih .naik bas dari sekolah ke pasar sama2 .auww satu bas penuh dgn bdak kls kiteorg .makan sama2 :D InsyaAllah lepas nih dpat kumpul sama2 mcm nih lagi :) 




last day kami pakai baju koko .last day duduk dalam kelas .time nih kenangan sebelum SPM .balik sekolah ambik gambar semperna last pakai baju nih .emm sedih tapi kite tak boleh buat apa-apa .masa yang terluang dekat sekolah akan sentiasa aku ingat ."will miss all the moment with 5 Hibiscus friends"

"ezzaty.shak.yana.sri.faz.daya.yaya.fiqa.put.
gayu.ain.iffah.farah.susan.syira.pavishan.din.emir.zeekee.siew yi.yenru.arep.hesti.fieza.
syamil.wan.thaqif.apis.sailoong.guoding.yongkit.sianghao.yoofook.lexuan.chinpeng.megat.
nazhan.suria.soonfoo.dan ex-deskmate aku sharifah :D "

:> aku doakan kesejahteraan semua kawan2 aku
:> terima kasih jugak dekat ckigu yang mengajar aku selama aku bersekolah :)
:> thanks and bye :D

2 comments: