Sunday 14 October 2012

When there is hardly time for our love

          "(pejam mata)tarik nafas....hembus.....tarik (tahan lama-lama)...hembuss sekuat hati :D
          Cara tuh lha aku akan buat bila aku nak tenangkan hati aku .lagi satu bila malam aku suka tengok bulan .walaupun aku dapat tengok bulan tuh seminit .
          Masa berjalan begitu pantas .SPM lagi berapa minggu dan lagi berapa minggu jugak aku nak tinggalkan dia :( apa yang aku tengah risaukan sekarang ? Fikiran ada satu tapi benda yang nak difikirkan lebih daripada satu .normal lha kan :D 
          Selalunya orang kalau bercinta atau dilamun cinta mesti tak boleh belajar .apa lha .hemm tak masuk akal .bagi aku sejauh mana aku suka dekat seseorang  dan sekuat mana rasa aku suka dekat dia aku still dapat belajar dengan aman dan tenteram .Alhamdulillah :D
          Apa yang aku nak cakap nih ? k aku cuma nak tenangkan fikiran .maybe aku tengah fikir pasal dia kot ^-^ tak boleh bayangkan bila orang yang kita suka tak dapat nak jumpa dia lagi .SEDIH ! dekat fb jea lha aku dapat chat dengan dia .
          Macam nih ke rasa bila bercinta ?? kalau macam nih lha rasanya better tak yah bercinta .tunggu dha kerja then terus kahwin .hahah sebab aku takut kehilangan orang yang aku sayang .tapi kalau dha takde jodoh .aku redha .k stop cerita pasal jodoh ,kahwin dan berbagai2 tuh .aku geli sebenarnye :/ and sejak bila aku jiwang nih .hikhik
         Time hujan tadi aku tiba-tiba teringat dekat dia and sedih sebab tahun depan dha tak dapat jumpa :( Ya Allah lagi berapa minggu jea lagi .tiba-tiba jugak aku terbuat something .baca lha ye

ehem ehem testing testing :D

                   TEARS TRICKLED DOWN MY FACE !
                          AKU CUBA MENYEDAPKAN HATI
      MENDOAKAN KESEJAHTERAANMU TANPA DIRIKU DISISI
          BERBEKALKAN IMAN YANG TEGUH DI HATI
         AKU AKAN MELUPAKANMU DARI HARI KE HARI
                       BUT !
             I ALWAYS KEEP OUR SWEET MEMORY
              WALAUPUN SEBAGAI RAKAN SEJATI
                  SUATU HARI NANTI
                   KALAU DIIZINI
           INSYAALLAH KITA AKAN BERTEMU KEMBALI
                WALAUPUN BUKAN DIDUNIA INI
                          TETAPI
                MUNGKIN DI SYURGA YANG ABADI
                                  

Idea aku sendiri .bukannya copy paste k .hahahah tuh jea .bye bye :D

No comments:

Post a Comment