Tuesday 2 October 2012

HAPPY 17th YEARS OLD

Assalamualaikum B)
          Bangun pagi rasa malas nak bangun even aku tahu hari nih befday aku .bangun dari katil terus berdoa dan berazam semperna hari jadi aku .ada tiga permintaan .sudah semestinya ketiga-tiga tuh dirahsiakan :D hhhaaaaaa k ofc lha ayah orang pertama wish aku .cek phone .wow !terkejut bila seriey hantar msj hari jadi pukul 12.01 a.m .aku terkejut sebab sebelum nih aku ,faz dgn sri macam ada salah faham sikit :( dekat sekolah dorang nyanyi kan lagu birthday dkat aku and bagi sikit hadiah lha .malu tak terkata ^^, dekat sekolah jugak tadi ada pecutan sebelum spm .GREAT!thanks dekat orang yg bagi motivasi tuh .dia dha berjaya buat aku nangis .sorry to say aku maybe luaran nmpk lembut but hati aku keras .susah nak nangis even pasal family mhupun kawan .tiba-tiba je air mata nih nak keluar .and faz pulak minta maaf lagi lha air mata nih mencurah-curah .aku happy sebab dha berbaik dengan faz dan seriey .
        Awal pagi ,diri dekat luar and nmpak dia .harapan aku dia wish but dia just senyum je .takpe aku pun tak mengharap .angan-angan aku tak jadi kenyataan .so fine .aku redha walaupun aku sedih .
         Jujur cakap aku dha takde feel dekat mana-mana lelaki .aku rasa tak de masa nak fikir pasal nih .tapi ada sorang nih suka dekat aku .aku just cerita dekat shak and ezzaty jek .serious aku tak de persaan dkat dia .tapi shak ckp dkat aku .dia ingat ayat2 aku masa form3 yang aku ckap aku ada sdikit perasaan suka bila ada orang suka dkat aku .tapi kan tuh semua dulu .
         Berfikir-berfikir dan terus berfikir .dha lha ! aku tak ingat benda2 yang dha lepas .and aku happy bila aku dha tak suka sape-sape .Alhamdulillah :D tapi shak nih buat aku sedih sebab crush tak wish birthday :( takpe takpe takpe ! aku kan dha lupakan dia .so hidup perlu diteruskan .
      

No comments:

Post a Comment