Friday 28 September 2012

SPM is just around the corner

Assalamualaikum and hello :')
          Pejam celik pejam celik dha nak masuk bulan 10 ! Ya Allah cepatnye masa tuh berjalan .spm pun dha nak dekat .aku harap aku boleh jawab soalan dengan senang .AMIN ....setiap hari ibu dengan ayah suruh baca buku .kadang2 aku malas nak baca .tapi bila fikirkan masa depan aku terpaksa lha bukak buku .semua orang cakap pure science nih susah .pada aku kalau kita tak baca memang lha susah .aku pun risau nih .tapi aku bersyukur sebab trial yang lepas .addmath dengan fizik dapat C .hahah takpe kot .asalkan creadit :D aku kena kerja keras subjek biologi dengan chemistry .setiap kali aku belajar chemistry .aku mesti nangis sebab aku macam tak yakin :( tapi InsyaAllah aku boleh .

          

          Good luck for SPM candidates this year .Hope korang boleh jawab .terutama sekali dekat classmate aku .aku harap kiteorang dapat bagi result yang cemerlang untuk sekolah .sama jugak dengan batch tingakatan 5 yang lain . k bye :D

No comments:

Post a Comment